tiistai 6. maaliskuuta 2012

Ideakeittiön cupcakes kilpailu - Ideakeittiö (Ideeköögi) cupcakes vôistlus


FIN

Voisula sai sähköpostiin vinkin Ideakeittiön cupcakes kilpailusta ja lähetti kilpailuun oman kuvan. Eli, tämä on vaan kuvakilpailu. Pakko lisätä, että minä ymmärsin kyllä näin, että kyseessä on Ystävänpäivän aiheinen cupcakes kilpailu. Hyvä näin. Käy ihmeessä katsomassa ihanaa kilpailun satoa ja voit äänestää oma suosikkia 12.3 mennessä. Minä kävin jo äänestämässä.

Ystävänpäivän cupcakes ohje löytyy täältä.

+++++

EST

Voisula sai e-mailiaadressile vihje Ideakeittiö (Ideeköögi) cupcakes vôistlusest ja saatis oma foto vôistlusele. Lühidalt, tegemist on fotovôistlusega. Peab lisama, et mina sain küll aru nii, et tegemist on Sôbrapäeva teemalise cupcakes vôistlusega, sest vôistlus kuulutati välja enne Sôbrapäeva. Las olla siis nii. Mine vaatma ilusaid vôistluse pilte ja vôid hääletada oma lemmikut kuni 12.3:ni. Mina juba käisin hääletamas.

Sôbrapäeva cupcakes retsept leidub siit.

2 kommenttia:

  1. Moi!
    Kävin katsomassa kilpailun nettisivua, voi että miten kauniita laivonnaisia! Sinun tekemäsi on erittäin nätti ja naisellinen, rakastan sitä. Minä en osasi tehdä samaa :)

    VastaaPoista
  2. Hei Piparipulla! Kyllä, cupcakes kilpailussa on mahtavia cupcakes’ja. Itse hyppäsin kilpailujunan viimeiseen vaunuun ja oli vaan muutama päivä aika miettiä omaa cupcakes’ia. Kaikki Ystävänpäivänkoristelut ovat jo poistettu myynnistä sekä tein oman kuvan niillä välineillä, mitä oli saatavilla. Minulle pitää tulla joku visio ja idea, silloin pystyn toteuttamaan sen paremmin. Tämä visio oli ystävä/rakas kuin helmi. Kirsikka cupcakes’n koristeena antaa ystävänpäivän punaista väriä ja on ”suurempi helmi”. En halunnut käyttää niitä kukkia ja ruusuja koristeena, mitä myynnissä näin ja minulla ei ollut aikaa valmistaa itse sopivia kukkia koristeeksi. Punainen ruusu / ruusunterälehdet sopivat myös ystävänpäivään. Olin onnellinen kuin sain omat cupcakes’t valmis ja nyt olen onnellinen, että osallistuin kilpailuun, koska olen saanut itselle valaistuksen, mihin suuntaan liikkua seuraavaksi leivonnaisten valmistamisessa. Hyvä, että cupcakes näyttää naiselliselta, se on suuri etu. Tänään on Naistenpäivä ja mielestäni nämä cupcakes’t sopivat myös Naistenpäiväksi. Sinulla on ihan oma käsiala ja osaat valmistaa hienoja ruokia. Esim. sinun Ystävänpäivän pasteijat olivat hyvin kauniita ja muistan niitä. Hyvää Naistenpäivää!

    VastaaPoista

Sivut - Leheküljed

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...