maanantai 9. kesäkuuta 2014
Wellnessia ja ruusujen terälehtiä – Wellness'it ja rooside kroonlehti
FIN Mainospostaus. Yhteistyössä Marsaana Communications.
EST Reklaampostitus. Koostöös Marsaana Communications.
FIN Kävin 8.päivä toukokuuta minulle jo tutuksi tullut Marsaanan Showroomissa Wellness-päivällä. Se oli lehdistötilaisuus, missä monet Marsaanan asiakkaat esittelivät omia tuotteitaan ja uutuustuotteitaan. Kutsulla oli asiakaslista hyvin pitkä, mutta kaikki he olivat hienosti mahtuneet Showroomin 270 m2 kokoiseen tilaan. Jo rappukäytävässä kuulin Showroomista tulevaa ihmisten puhemelua ja minulle tuli heti selväksi, että siellä on paljon väkeä. Näin olikin ja aloitin stäntien tutustumisella sieltä, missä oli vapaata tilaa.
EST Käisin 8.mail minule juba tuttavaks tulnud Marsaana Showroomis Wellness-päeval. See oli pressikonverents, kus mitmed Marsaana kliendid tutvustasid oma tooteid ja uudistooteid. Kutsel oli klientide nimestik üsnagi pikk, aga nad olid kôik hästi ära mahtunud Showroomi 270 m2 suurusesse ruumi. Juba trepikojas kuulsin Showroomist tulevaid inimeste hääli ja ma sain kohe aru, et seal oli palju rahvast. Nii oligi ja ma alustasin väljapanekute tutvumisega sealt, kus oli vaba ruumi.
FIN Ensimmäisessä järjestyksessä tutustuin yhdysvaltalaisen Exuviancen ihonhoitoon. Yrityksen perustivat vuonna 1988 dermatologian tohtorin Eugene Van Scott ja farmakologian tohtorin Ruey Yu sekä yritys on AHA-teknologian pioneeri ja johtaja. Kaiken kaikkiaan on Exuviancen perustajilla nykyään yli 120 patenttia ja vieläkin useampia patenttihakemuksia, jotka koskevat erilaisia koostumuksia ja hoitoja. Exuviancen tuotteet tarjoavat apua monenlaisiin iho-ongelmiin, mutta tuotteita ei ole kuitenkaan tarkoitettu iholle, joka vaatii ihotautilääkärin hoitoa. Luin kannesta kanteen läpi yrityksen esitteen ja tietenkin kävin heidän sivustolla tutustumassa laajemmin tuotteisiin. Hyvin kuvaa tuotteiden laatua lause esitteessä, missä mainitaan, miten monet ovat yrittäneet kopioida näitä loistavia tuotteita, mutta vaan Exuviancelta saa alkuperäisiä tuotteita. Yrityksellä on tuotesarjat niin miehille kuin naisille. Exuviance-hoito alkaa hoitolassa ja päättyy kotona! Kun hoitolahoitoja täydennetään oikeilla kotihoitotuotteilla, tulos on paras mahdollinen.
EST Esimeses järjekorras tutvusin ameerika Exuviance’i nahahooldusega. Ettevôte asutasid 1988. aastal dermotoloogia doktori Eugene Van Scott ja farmakoloogia doktori Ruey Yu ning ja ettevôte on AHA-tehnoloogia pioneer ja juht. Ühtekokku on neil praegu üle 120 patendi ja veelgi rohkem patenditaotlusi, mis sisaldavad erinevaid koostisi ja ravi. Exuviance tooted pakuvad abi mitmetele nahaprobleemidele, aga tooted ei ole siiski môeldud nahale, mis vajab nahahaiguste arsti poolt määratud ravi. Lugesin kaasa saadud brozüüri kaanest kaaneni läbi ja käisin ka nende internetlehel toodetega tutvumas. Väga hästi kirjeldab toodete kvaliteeti lause brozüüris, kus mainitakse ära, kuidas mitmed on üritanud kopeerida neid suurepäraseid tooteid, aga ainult Exuviance’lt saab originaaltooteid. Üritusel on toodesarju nii naistele kui meestele ja mina sain aru nii, et kliendisuhe algab nahaterapeuti vastuvôtul, kus alguses tehakse kliendile naha-analüüs ja selle järgi määratakse kliendi nahale sobiv toodesari.
FIN Kotimaisella Biozell-tuotemerkillä oli edustava ständi ja tuotevalikoima Wellness-päivällä. Isossa korkeassa pahvilaatikossa olivat Biozellin Color Mask tuupit. Sarja on suunniteltu ihmiselle, joka haluaa ylläpitää hiusvärin hehkua hoitavilla sävyteillä ja niin miten kuulin, tuotesarjasta on tullut hyvin suosittu.
EST Soome Biozell-kaubamärgil oli väga esinduslik väljapanek Wellness-päeval. Suures kôrges pappkarbis olid Biozelli Color Mask tuubid. Sari on môeldud inimesele, kes soovib säilitada oma juuste läiget ravitsevate värvidega ja nagu kuulsin, toodesari on muutunud väga populaarseks.
FIN Ständin pöydällä olivat vielä yrityksen keväällä markkinoille lanseeratut erikoisshampoot ja –hoitoaineet: ylelliset hiustenhoitonaamiot, mitkä elvyttävät tehokkaasti talven rasittamia hiuksia (kuvassa oikealla) ja suihkeet hiusten muotoiluun (kuvassa vasemmalla). Tuuheuttava suolasuihke on vahvaa pitoa antava muotoilutuote, joka on suunniteltu hiusten tyvikohotukseen ja tuuheuttamiseen sekä kosteuttava kiiltosuihke on viimeistelytuote, joka tekee hiuksista upean kiiltävän ja suojaa niitä ulkoisia rasituksia vastaan.
EST Väljapaneku laual olid veel ettevôtte sellel kevadel turule toodud erilised shampoonid ja hooldusvahendid: luksuslikud juuksehooldusmaskid, mis muudavad elavamaks talve poolt koormatud juuksed (pildil paremal) ja pihustid juuste kujundamiseks (pildil vasakul). Juukseid kohevamaks muutev soolapihusti on juustele tugevust andev juuste kujundamise toode, mis on välja môeldud juuste juurte tôstmiseks ja juuste kohevamaks muutmiseks ning niisutav läigepihusti on viimistlustoode, mis annab juustele suurepärase läike ja kaitse väljastpoolt tulevale koormitusele.
FIN Minulla oli mukava juttutuokio Jungle Juice Barin yhden omistajan Petteri Fagerströmin kanssa. Hän tarjosi Green Frog smoothie’a, mikä oli kyllä todella hyvä. Kaikki Jungle Juice Barin reseptit ovat pariskunnan Fagerströmien käsialaa ja ne eivät sisällä maitoa ja sokeria. Juomien makeus tulee hedelmien omasta luonnollisesta mausta. Kävin tutustumassa heidän sivulla tuotevalikoimaan, monet juomat sisältävät superfoodia ja näin miten Petterin kanssa keskustelimme, niitä juomia on hyvä nauttia shoppailemisen lomassa ja siitä saa raikastavan potkun kauppareissun jatkamista varten. Varmasti on Petterin kasvot monelle tuttuja Suomen Leijonan luolan ohjelmasta ja näin kuulin, että Jungle Juice Barilla on syytä hymyillä, koska yritys on laajentunut sijoituksen ansiosta.
EST Minul oli mônus vestlus Jungle Juice Bari ühe omaniku Petteri Fagerströmiga. Ta pakkus Green Frog smoothie´t, mis oli väga hea. Kôik Jungle Juice Bar’i retseptid on abielupaari Fagerströmide väljamôeldud ja need ei sisalda piima ega suhkrut. Jookide magusus tuleb puuviljade ja marjade omast loomulikust maitsest. Käisin tutvumas nende kodulehel toodetevalikuga, mitmed joogid sisaldavad superfoodi ja nagu Petteriga vestluses tôdesime, neid jooke on hea nautida shoppailemise ajal ja sellest saab uut jôudu ostude jätkamiseks. Kindlasti on Petteri nägu paljudele soomlastele tuttav televiisorist Soome Lôvikoopas saatest ja nagu kuulsin, on Jungle Juice Bar'il pôhjust naeratada, sest ettevôte on saatest saadud investeeringute kaudu laienenud.
FIN Minulle niin tuttu ranskalainen Yves Rocher, joka on kasvipohjaiseen kosmetiikkaan erikoistunut yritys, jonka perusti luonnonkasvien tutkija Yves Rocher. Olen Yves Rocherin kanta-asiakas. Ripaus ranskalaista kosmetiikkaa tekee naiselle aina hyvää.
EST Minule tuttav prantsuse Yves Rocher, mis on taimepôhjasele kosmeetikale spetsialiseerunud kosmeetikaettevôte, mille asutas taimede uurija Yves Rocher. Olen Yves Rocherin püsiklient. Veidi prantsuse kosmeetikat teeb naisele alati head.
FIN Toinen minulle tuttu yritys Puhdistamo. Heidän yritykseen ja tuotteisiin tutustuin myös Marsaanassa viime vuoden lopussa Hyvä paha rasva tilaisuudessa ja siksi minulla olikin mainio mahdollisuus antaa hyvää palautetta heidän tuotteistaan. Mielestäni on erittäin antoisaa ja hyödyllistä seurata jo tuttua yritystä heidän kehityksessä ja maistaa heidän uusia tuotteita. Tällä kertaa tuo Puhdistamo kesäkuussa markkinoille uuden sitruunalla maustetun raakasuklaan,
EST Teine minule tuttav ettevôte Puhdistamo. Nende ettevôttega ja toodetega tutvusin samuti Marsaanas eelmise aasta lôpus Hea paha rasv pressikonverentsil ja sellepärast minul oligi hea vôimalus anda head tagasisidet nende toodetest. Minu arust on eriti kasulik ja huvitav jälgida juba tuttavat ettevôtet tema arengus ja maitsta nende uusi tooteid. Seekord toob Puhdistamo juunikuus turule uue sidruniga maitsestud toorshokolaadi,
FIN MCM+C juoman ja suklaan makuisen proteiinijuoman. Olen molempia juonnut. Ensimmäistä pitää juoda kylmänä ja se muistutti minulle sitruunalla maistettua vettä ja proteiinijuoma oli kyllä luomuhunajalla maustettu, mutta hunajan maku oli aika etäinen. Olen maistanut myös havupuun uutetta ja sen annosteleminen vaatii tahdonvoimaa terveyden nimissä. No, uute on valmistettu männynkuoresta.
EST MCM+C joogi ja shokolaadimaitselise valgujoogi. Olen môlemaid joonud. Esimest peab jooma külmana ja see meenutab minule sidruniga maitsetud vett ning valgujook oli mahemeega maitsestatud, aga mee maitse oli üsna nôrk. Olen maitsnud ka okaspuu leotist ja selle vôtmine nôuab küll enesepingutust tervise nimel. Noh, leotis on valmistatud männikoorest.
FIN Tuttavuuksia riitti, koska kävin maaliskuussa ACO ja Aurinko lehdistötilaisuudessa, missä ACO esitteli uutuustuotteitaan ja kuunneltiin esittelyä auringosta. ACO on Ruotsista alun saanut apteekkien oman tuotemerkki, mikä nykyaikana on pohjoismainen ihonhoitotuotteita ja lääkevalmisteita valmistava yritys, jonka toiminta kasvaa niin Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa kuin Suomessakin. ACOlta on tullut kesämarkkinoille aurinkosuojat aktiiviselle liikkujalle: ACO SUN Active Mousse SPF 30 ja 20. Tehokas aurinkosuojamousse levittyy helposti ja imeytyy nopeasti antaen tehokasta suojaa UV-säteitä vastaan. Mousse on hikoilun- ja vedenkestävä, ja sopii erinomaisesti aktiiviseen urheiluun auringossa. Testasin Active Mousse SPF 30’tä (kuvassa en ole minä). Se on kuin partavaahto, mikä lopuksi leviää ja imeytyy hyvin ihoon.
EST Tuttavaid kaubamärke piisas, sest käisin märtsis ACO ja Aurinko pressikonverentsil, kus ACO esitles oma uudistooteid ja kuulsime ka ettekannet päikesest ja päikesekiirguse môjust. ACO on Rootsist alguse saanud apteegi oma kaubamärk, mis kaasajal on nahahooldustooteid ja ravimeid valmistav ettevôte ja mille tegevus kasvab nii Rootsis, Taanis, Norras kui Soomes. ACO’lt on tulnud suveturule päiksekreemid aktiivsele liikujale: ACO SUN Active Mousse SPF 30 ja 20. Tôhus päiksekaitse mousse levib kergelt ja imendub kiiresti naha sisse andes kaitset UV-kiirguse vastu. Mousse on higistamise- ja veekindel ja sobib suurepäraselt aktiivseks sporditegemiseks päikse käes. Testisin Active Mousse SPF 30 (pildil ei ole minä). See on kui habemeajamise vaht, mis lôpuks levib ja imendub hästi nahale.
FIN Ylhäällä kuvassa keskellä pöydällä on ACO SUN Cerat SPF 30, mikä on pehmentävä aurinkosuojahuulivoide. Erittäin vedenkestävä huulivoide sopii koko perheelle. Sitä olen kokeillut ja se on aivan erinomainen huulivoide, mikä tekee huulet erittäin pehmeäksi ja luonnolliseksi. Sain vielä testata lasten aurinkovoidetta ACO Kids High Protection Sun Lotion SPF 50, mikä on tehokas aurinkosuojavoide UVA- ja UVB-säteitä vastaan lapsen herkälle iholle. Se on todella sellaista kunnon paksua rasvaa, mikä imeytyy kyllä helposti lapsen iholle (kuvassa oikealla).
EST Ülemisel pildil keskel on laua peal on ACO SUN Cerat SPF 30, mis on pehmendav päiksekaitsehuulerasv. Eriti veekindel huulerasv sobib kogu perele. Ka seda olen proovinud ja see on küll suurepärane huulerasv, mis teeb huuled eriti pehmeks ja loomulikuks. Sain veel proovida laste päiksekreemi ACO Kids High Protection Sun Lotion SPF 50, mis on tôhus päiksekaitsekreem UVA- ja UVB-kiirte vastu lapse tundlikul nahal (pildil paremal). See on selline paks ja korralik rasv, mis lôpuks hästi imendub lapsen aha sisse.
FIN Käy tutustamassa ACOn sivulla ACOn aurinkoiseen missioon ja aurinkoasiantuntemukseen.
EST Käi tutvumas ACO lehel ACO päikeselise missiooniga ja päikse-eksperdi tööga.
FIN Taas minulle tuttava tuotemerkki ECCO. ECCO on maailman johtava miesten, naisten ja lasten innovatiivisten ja mukavien jalkineiden valmistaja. Yritys on perustettu Tanskassa vuonna 1963. Minulla on ollut yhdet Eccon kävelykengät. Olivat kyllä mukavia. Silmiini jäivät tällä kertaan heidän ulkoilujalkineet. Harkintaan menee, koska tarvitsen uusia jalkineita lenkkipolulle.
EST Jälle minule tuttav kaubamärk ECCO. ECCO on maailma juhtiv meeste, naiste ja laste innovatiivsete ja mugavate jalanôude valmistaja. Ettevôte on asutataud Taanis aastaö 1963. Minul on olnud ühed ECCO kingad ja olid küll väga mugavad. Pressikonverentsil jäid silma nende välisjalatsid. Tasub kaaluda nende ostmise üle, sest vajan uusi välisjalatseid.
FIN Kiersin Showroomia 2,5 tuntia. En huomannut, miten aika lensi kaikkien ihanien purkkien ja tuoksujen parissa. Anteeksi, en ehtinyt ihan kaikkien standien luokse, mutta Wellness-päivät ovat Marsaanassa muuttuneet perinteeksi ja jos kutsu käy, sitten seuraavalla kerralla yritän ehtiä uusien standien eteen. Täältä teille tunnelmakuvia:
EST Keerlesin Showroomis 2,5 tundi. Ma ei pannud tähele, kuidas aeg lendas kôikide nende toredate purkide ja lôhnade keskel. Vabandust, aga ma ei jôudnud kôikide väljapanekute juurde, aga Wellness-päevad on Marsaana Showroomis muutunud traditsiooniks ja kui kutse tuleb, siis järgmisel Wellness-päeval üritan tutvuda teiste kaubamärkidega. Siit teile veel meeleolupilte:
FIN Showroomin kahvihuoneesta löysin kaksi itävaltalaista yritystä Rauchin ja Demmers Teehausin. Rauch on itävaltalainen mehujen tuottaja ja Euroopan toiseksi suurin merkki mehuissa. Rauchia kuvaa korkea laatu ja modernit, kestävät pakkaukset. Yritys käyttää luonnon omia, parhaita aineksia ja valmistaa niistä juomia tarjotakseen laadukkaita makuelämyksiä. Itävallan Tutkimussäätiö on monia Rauchin hedelmämehuja palkinnut niiden puhtaudesta ja korkeasta laadusta. Rauchista ehdin jo tehdä yhden postauksen, koska sain inspiraation valmistaa Rauchin guavanektarista guavagranitaa mansikoilla.
EST Showroomi kohvitoast leidsin kaks austria ettevôtet Rauch’i ja Demmers Teehaus’i. Rauch on austrialainen mahlade tootja ja Euroopa teiseks suurem mahlade toodemärk. Rauchi iseloomustab kôrge kvaliteet ja modernid, kestvad pakendid. Ettevôte kasutab looduse oma, parimaid aineid ja valmistab neist jooke pakkudes niimoodi kvaliteetseid maitse-elamusi. Austria Uurimisinstituut on andnud mitmele Rauchi puuviljajoogile auhindu nende puhtuse ja kôrge kvaliteedi eest. Rauchist olen jôudnud juba ühe postituse teha, sest ma sain inspiratsiooni valmistada nende guajaavanektarist guajaavagranitat maasiakatega.
FIN Päivän lopetin kupillisella Demmers Teehausin Green Diamond vihreällä teellä, mikä sisälsi ananasta, mangoa, appelsiiniä ja ruusua. Aivan ihana tee. Demmers Teehaus brändin ja Demmers Teehaus konseptin on luonut Andrew Demmer Wienissä vuonna 1981. Se on teen ja teetarvikkeiden erikoisliike ja valikoima kattaa noin 200 eri laatua irtoteetä ja haudukkeita.
EST Päeva lôpetasin tassi Demmers Teehausi Green Diamond rohelise teega, mis sisaldas ananassi, mangot, apelsiini ja roosi. Oli taevalik teehetk. Demmers Teehaus brändi ja Demmers Teehaus konsepti on loonud Andrew Demmer Viinis aastal 1981. See on tee ja teeaksessuaaridele spetsialiseerunud äriettevôte ja nende valik katab umbes 200 erinevat sorti teesid ja hautisi.
FIN Henkisesti pikkaisen väsyneenä, mutta hyvin tyytyväisenä ja onnellisena lopetin oman Wellness-päivän. Ihana päivä täynnä ruusuja ja ruusujen terälehtiä. Sitä ruusujen tuoksuu riittää pitkäksi aikaa antamaan henkistä voimaa jatkoa ajatellen.
EST Vaimselt veidi väsinult, aga ônneliku ja rahulolevana lôpetasin oma Wellness-päeva. Suurepärane päev täis roose ja rooside kroonlehti. Seda rooside lôhna jätkub veel kauaks aega ja see annab minule palju vaimset jôudu edaspidiseks.
FIN Marsaana Communications on nyt myös Facebookissa.
EST Marsaana Communications on nüüd ka Facebookis.
Tuotelahjat bloggarille - Kingitustooted blogijalle: Exuviance, Biozell, Puhdistamo, Rauch, ACO.
Tunnisteet:
elustiil EST,
koostöö EST,
lifestyle,
mainos,
reklaam EST,
yhteistyö
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Oho! Sulla onkin ollut mukava päivä :)
VastaaPoistaKyllä, oli antoisa päivä. Kaunista kesää!
VastaaPoista